توقیف نوشابه‌های انرژی زا در آزادراه قزوین - زنجان/ دستگیری ۲ نفرقاچاقچی موادمخدر در عملیات مشترک پلیسی 

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه بیست و دوم مرداد ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران یگان امداد شهرستان تاکستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵۷۵ بطری نوشابه انرژی زا کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان بیان داشت: ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان حدود ۴۳۱ میلیون ۲۵۰ هزار ریال برآورد شده است.

دستگیری ۲ نفرقاچاقچی موادمخدر در عملیات مشترک پلیسی 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی از نگهداری مقادیر قابل توجهی مواد مخدر دریک واحدمسکونی در استان گیلان توسط ۲ نفر ازقاچاقچیان مواد مخدر مطلع و اقدامات لازم برای دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در ادامه اقدامات خود برای دستگیری متهمان، پس از شناسایی دقیق مخفیگاه و نحوه فعالیت آنها، هماهنگی‌های لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان را انجام دادند، که ماموران در بازرسی از محل شناسایی شده، ۷ کیلو و ۸۷۰ گرم تریاک کشف کردند.

وی اضافه کرد: در این عملیات ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین گفت: شهروندان می‌توانند در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار